Bezorgen

Bezorgen

Welke vervoerder bezorgt de producten?

Bestellingen die geplaatst worden via Nika Horseproducts.nl worden standaard via het distributienetwerk van DPD geleverd. Onder omstandigheden kan hier van afgeweken worden. Indien u uw producten liever via een andere bezorgdienst zoals Post.nl verzonden wilt hebben dan kunt u contact opnemen via [email protected]

Verzendkosten en verwerkingstijd:

Uw bestelde producten worden binnen 1 a 2 werkdagen na ontvangst van uw betaling naar u verzonden via DPD Koeriers.  Zij leveren uw bestelling op maandag t/m vrijdag bij u af. DPD levert in sommige regio's ook op zaterdag. 

De verzendkosten bij vooruitbetaling (I-deal, bank/giro, Paypal) bedragen € 6,75 in Nederland en in België/Duitsland € 8,- (Mistercash, Paypal, Sofortbanking). Bij bestelling van 2, 3 of meer artikelen blijven de verzendkosten gelijk!

Wanneer u uw artikel komt afhalen in het magazijn (Ambachtsweg 4 in Oosthuizen) zijn er uiteraard geen extra kosten aan verbonden. Wel moet er een afspraak gemaakt worden om het artikel op te komen halen ([email protected] of 06-14875239)

Hoe kan ik de zendingen volgen?

Als u inlogt via uw account, dan kunt u bij uw order de status van uw opdracht zien. Zodra een zendingsnummer of ‘Trackingnummer’ bekend is, zullen wij deze informatie toevoegen aan de orderinformatie. Wilt u meer informatie dan kunt u contact opnemen via [email protected]

Pakket tracken?

Log in op uw order en haal het trackingnummer op en de naam van de vervoersmaatschappij. Ga naar de website van de vervoersmaatschappij en geef het trackingnummer in. U krijgt de meest actuele verzendstatus te zien. Let op! In veel gevallen is uw pakket pas in de avond traceerbaar aangezien DPD dan pas de gegevens verwerkt. 

Nauwkeurige bezorginformatie

Nika Horseproducts geeft u zo nauwkeurig mogelijk de verzendinformatie door. Wij werken echter met externe vervoersbedrijven en zijn gebonden aan hun verzendinformatie. De afleverdatum is meestal op de dag nauwkeurig. Het is vrijwel niet mogelijk aan te geven wanneer precies een pakket op een bepaalde dag aangeleverd wordt. De vervoermaatschappij weet dat meestal ook niet. De meest accurate uitleverinformatie kunt u met het Trackingnummer vinden op de site van de vervoersmaatschappij.

Is er iets mis gegaan met het afleveren van de zending, neemt u dan contact met ons op (06-14875239 of [email protected])

 

Ophalen van een product

Indien u een product wilt bekijken dan kunt u ook bij ons langskomen in het magazijn.  Dit gebeurt altijd op afspraak.  Bel of email even om een afspraak te maken.